Ez miez?

Ez a Bácsi Milan kispályás focicsapat blogja: beszámolók, eredmények, satöbbi.

Friss témák

Valakinek ki kell mondania...

2012.01.23. 13:59 Bácsi Kristóf


...hogy a komolyabb eredmények hiánya egyértelműen a támadóink gyenge szerepléséből következik. 6 ponttal előrébb járnánk, ha az ikszes meccseinken a tonnányi helyzetből csak néhánnyal többet rúgunk be. Simán első háromban lehetnénk, nem kéne semmin izgulni.

No de, nézzünk néhány számot!

Saint, utolsó helyezett, 1 ponttal állva. Annyi gólt lőtt, mint mi, pedig 6 vereségük van. Az előttünk álló csapatok minimum 2x annyit, de van aki majdnem 3x annyi gólt lőtt, mint mi. A fele annyi ponttal álló Kutyaütők 2x annyi gólt lőtt, mint mi.

A négy támadónak számító játékosunkból (Andris, Kránk, Roli, Vitya) Andris kivételével mindenki pokoli gyenge mutatókkal rendelkezik. A Kránk-Roli-Vitya (abc sorrend!) trió 7 meccsen 5 (!!!!!) gólt lőtt, amennyit Andris egymagában - ő térhet egyedül nyugodt szívvel álomra esténként. Tehát 3 támadó játékos 7 meccsen összesen 5 gólt rúg. Edu állandó védekezőként 3x annyi gólt lő, mint az állandó támadó Kránk és Roli.

Rendben, nem volt mindenki minden meccsen, de ez akkor is katasztrófa! Nincs rá más szó. Lehet magyarázni, hogy mi merre mennyi, de a számok borzasztó makacs dolgok.

Indulhat a vita. :)

(Remélem világos, hogy nem személyeskedésről van szó, de muszáj beszélni róla, hátha segít a dolog rávilágítani a problémák okára. Pl. alkohol, későn jövés, valami.)

A bejegyzés trackback címe:

https://bacsimilan.blog.hu/api/trackback/id/tr603740807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bácsi Kristóf 2012.01.23. 14:03:32

azt már nem is mondom, mert már extra, de a tegnapi meccset is hozhattuk volna minimum X-re, de az 1 szem gólunkat megint a védelem lőtte...

Edu125 2012.01.23. 14:06:15

Mindeközben a pénzügyeink rendeződni látszanak. A hétvégén befizettünk 15,5eFt-ot.
Aktuális pénzügyi tábla:
edvard125.dyndns.org/bm.xls

Edu125 2012.01.23. 14:39:41

Kilátások:
A vesztett pontokat tekintve nagyon sokba is kerülhet az első két fordulóban (a jelenleg két "tökutolsó" csapattól) "elszenvedett" X. Amennyiben nem tudunk pontot szerezni a két utolsó meccsünkön, akkor szinte borítékolható, hogy egy helyet hátracsúszunk, de az is benne van, hogy a Törpe is megelőz minket. Ők szinte biztosan behúzzák a Henger elleni meccsüket így 13 ponttal zárhatják a bajnokságot. (Nekünk jelenleg 12 pontunk van.)
A MOM csapatának is borítékolható további 3 pont hiszen még játszanak az Iszomláz csapatával. A realitásokat tekintve a két meccsből legalább három pontot kell szereznünk, ezzel (és kis szerencsével) odaérhetünk az ötödik helyre.
Ez önmagában fél siker, hiszen ezzel a helyezéssel a másik csoport első helyezettjével kell megmérkőznünk a kieséses szakaszban.
Amennyiben 4 pontot tudunk szerezni úgy valószínűleg meg tudjuk előzni a MOM csapatát, ezzel együtt pedig könnyebb ellenfelet kapnánk a rájátszásban (másik csoport 3. helyezettjét).

takibacsi 2012.01.23. 14:49:16

demagógia felsőfokon!

azért nem kapunk sok gólt, mert a támadók is fegyelmezetten védekeznek, SOSEM vagyunk létszámhátrányban, tehát minimum 1, de általában 2 embert kell kis területen megvernie az ellenfélnek a tiszta helyzethez

azért nem lövünk sok gólt, mert a védők nem segítik a támadásokat, MINDIG létszámhátrányban vagyunk, vagyis minimum 2 embert kell egy az egyben megvernünk (igen a kránknak is), illetve maradnak a pontrúgások, ami a bácsi gólok jelentős része

ENNYI.

Bácsi Kristóf 2012.01.23. 15:04:24

azért nem lövünk sok gólt, mert a támadók 20%-os helyzetkihasználással rendelkeznek... ki ne találjuk már, hogy 5-6 meccsen egy mindig elöl játszó játékosnak azért sikerül csak 1-2 gólt lőnie, mert a védekezésre koncentrál? ugyan már...

Bácsi Kristóf 2012.01.23. 15:06:42

a Kránk-Roli-Vitya trió lábában legalább 10 olyan gól van, aminek a felét én berúgtam volna (vagyis aminek a felét be is szoktam rúgni!)

Bácsi Kristóf 2012.01.23. 15:53:43

egy szó mint száz: ne baszogassuk egymást, nem ez volt a cél, csak ne üljön (elöl) mindenki nyugodtan, mert jelenleg a góllövés a leggyengébb pontunk, kapjuk össze magunkat!

az Edu-féle esélylatolgatás szerint pedig kurvára nem állunk jó, hiába kapunk gecikevés gólt! nagyon kellenének a nyert meccsek, amikhez gólok kellenek!

takibacsi 2012.01.23. 16:55:29

a ziccerekre vonatkozó dolgok jogosak, de ha csak magamról beszélek, akkor az utsó két meccsen összesen 1 helyzetem volt (nyilván kihagytam), ami nem feltétlenül az én saram...nyilván sokat lendítene ha józanul járnék meccsre, de régen ezzel nem volt baj :)

szal kimondom h mostanában geciszar vagyok, folyamatosan fáj a térdem, "fájnak a visszereim, rozsdásak az izületeim", lassan gyengébbek a mutatóim mint amikor a lelátón ültem mankóval (ez mondjuk lehetne egy új bejegyzés h vannak akik sérülten is ott voltak mindig úgy h 30 km-t kellett menni csak oda)

de hallgattassék meg az is h a támadások nagyon nyögvenyelősen épülnek fel, a 2 ember megalázására már lassú vagyok és öreg (kimondtam!), és a támadások leginkább hátul kezdődnek ugye, több kockázatot lehetne felvállalni... mer ugye akkor megkapom a fejmosást (jogosan) ha egyszer nem futok vissza az alapvonalig az emberemmel (stabil védekezés!), de szinte sosincs olyan h vki a felpassz után "feleslegesen" elvinne egy embert a sarokba, stbstb

KRoland 2012.01.23. 17:43:32

azt gondolom, hogy egy baráti focin 1 dolgot lehet számon kérni a társakon, hogy hajtanak-e, beleraknak-e annyit, mint a többiek (jogászkodva: mint, ami általánosan elvárható lenne..)
nekem ebből a szempontból eléggé nyugodt a lelkiismeretem, hovatovább nem tudok neveket mondani, akiket vádolni lehet (korábbi 'linkeskedés' is többnyire kollektívaként lett végrehajtva, csakúgy mint az utóbbi időben tapasztalható pálfordulat)
mindazonáltal elnézést a múlt heti hihagyott helyzetekért, teljesen józanul érkeztem, bemelegítettem, max az ügyetlenségemet lehet okolni a teljesítményemért - természetesen minőségi cseréket támogatok, felajánlom a lemondásom ha valakinek ezen múlik a kellemes vasárnapi fociélménye
a mostaniért visztont tényleg mea culpa maxima, kemény hetem volt és annak ellenére menni akartam, hogy direkt nem írtam be magam doodle-be, illetve a 3 cserés/egymással-baszunk-ki heppem is előre tudottan fennállt, csak 10:40kor sikerült felkelnem (0%-os véralkohol szint mellett)..ezért tényleg bocs

Bácsi Kristóf 2012.01.24. 12:11:13

"felajánlom a lemondásom" - ilyen könnyen nem menekülsz. :)

a célom természetesen nem az, hogy lelkekbe tiporjak, nem létező ügyességet/tudást kérjek számon, stb. hanem az, hogy BESZÉLJÜNK a dologról, mert láthatóan nem működik valami.

alapvetően 4 tényezőt látok számon kérhetőnek:

- pontos érkezés a meccsre, ami szerintem nem csak a csapatnak jó (hangulat, csapatszellem, stb.), hanem az egyénnek is, ebből is következik a

- megfelelő koncentráció, ami a ziccerhelyzetek kihasználásához kellene. nem mondom, hogy ezen áll vagy bukik, de nálam pl működni látszik, hogy ha nem kezdés előtt 5 perccel gondolok először a meccsre, akkor jobban megy a játék.

- fizikai állapot. amit 20 évesen bírtam (romrészeg este, 3 óra alvás után is jó teljesítmény), azt ma nem bírom. még rosszabb a helyzet szerintem, ha futkározni kell és koncentrálni (!) a kapu előtt. másnaposan még eldülöngélek a kapuban, de amikor le kell futni valakit, vagy beverni egy helyzetet már ez lehet, hogy kevés 30 körül/felett.

- ott és annyit játszok, ahol hasznos vagyok. nem fogom erőltetni, hogy én legyek a csatár (bár... na mindegy :), és csak azért tolom végig a 40-eket, mert nem tudok (akarok) cserélni. ha 2-3 csere van, akkor cserélni kell sokat, és ha semmit nem lövök be elől, akkor hátrébb jövök, felküldöm az Edut, aki veri a gólokat. (a vége nyilván vicc, de akár el lehet gondolkozni azon, hogy pl miért nem az Andris a legelső emberünk, aki termeli a gólokat)

a lényeg: beszéljünk ezekről, hogy hogyan tudnánk több gólt lőni.

Bácsi Kristóf 2012.01.24. 13:20:37

a jogászok kedvéért: a "nem létező tudás"-t nem úgy értem, hogy valakinek semmilyen foci tudása nincs, hanem hogy nem kérem számon, amiért nem Real Madrid szintű játékos valaki, tehát irreális tudás értelemben használtam a kifejezést. beperelni be lehet, de lesznek következményei. :)

Milán az ex házi gólkirály 2012.01.24. 20:46:30

Azt figyelitek, hogy a Kristóf minden hozzászólását követi minimum egy saját? Jó annak, aki soha nem unatkozik egyedül :)

Mivel a meccs előtt volt egy-két statisztika, legyen most is: kaptam egy sárgát, néhány embert felrúgtam, amíg a pályán voltam egy gólt rúgtunk, és egyet sem kaptunk, egy embert fellöktem és kettőnek mondtam hogy csírageci

Bácsi Kristóf 2012.01.25. 09:22:29

persze, mert néhány illetékes inkább behúzza fülét-farkát, mint hogy hozzászóljon a témához... ezért magammal próbálom megbeszélni a dolgot.

Bácsi Kristóf 2012.01.25. 09:23:00

de mondjuk van benne valami ez tény
süti beállítások módosítása