Ez miez?

Ez a Bácsi Milan kispályás focicsapat blogja: beszámolók, eredmények, satöbbi.

Friss témák

FC Légió 96 - Bácsi Milan 3:1

2012.06.04. 13:48 Bácsi Kristóf


Hatalmas szégyen, ami a hétvégén történt.

A bejegyzés trackback címe:

https://bacsimilan.blog.hu/api/trackback/id/tr414564705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milán az ex házi gólkirály 2012.06.04. 17:53:06

Kár a meccsért, mostanában sajnos megint előjön a nyerhettünk VOLNA, HA...
Voltak pozitívumai a meccsnek, bár a második félidőben néha màr levegőt nem kaptam, az egyébként se acélos erőnlétem tegnap a béka segge alatt volt.

KRoland 2012.06.04. 19:35:02

ezúton is sajnálom..

Bácsi Kristóf 2012.06.04. 20:26:31

tovább kell menni, le kell vonni a tanulságokat. nem hittem ebben, de magamon is érzem, hogy nem vagyok annyira ott fejben, mintha "minden rendben" a csapat körül.

nem gondolom, hogy enyém lenne a meccs, de ha a top formámat hozom, akkor nem kapunk ki szerintem.

Bácsi Kristóf 2012.06.05. 15:50:05

Egy ilyen meccs után senkit nem vennék elő, aki ott volt, de a videóba bele-belenézve iszonyú sok tipikus hiba gyönyörűen látszik.

Elöl rengeteg pl az olyan, hogy tenni kéne (főleg a Vityának, mármint ő tegye) jó/jobb ütemben, és sokkal jobban járnánk a támadásban.

Hátul helyezkedési hibák, indokolatlan labda felívelések, Laci komolyabb bíró eszmecseréjénél nem megy oda a csk 15-20 mp után sem (helyette a Milán legalább igen), stb. (

Szóval érdemes mindenkinek megnéznie, és most még inkább azt mondom, hogy kurvajó móka felvenni a meccset.

Edu125 2012.06.05. 16:37:36

Én is végignéztem a videót és eszméletlen, hogy ennyi mozgás mennyire kifárasztja az embert. Értsd: nagyon nincs kondim, de sztem a többiek se tengenek túl az erőben. :)
Amúgy tényleg tanulságos....

Milán az ex házi gólkirály 2012.06.06. 21:41:45

@Edu125: Azért elmarad a megszokott hd minőségtől :)
süti beállítások módosítása