Ez miez?

Ez a Bácsi Milan kispályás focicsapat blogja: beszámolók, eredmények, satöbbi.

Friss témák

Bácsi Milan - All In 1-4

2012.10.02. 13:32 Edu125

Bácsi Milan - All In 1:4 (1:3)

G: Kocsis (1)

2012.09.30. Láng, 0 néző

Bácsi Milan: Kristóf, Milán, Márk, Kocsis, Vitya, Roland, Feri, Edu

Játékvezetők: Gyula

Hiányzók: Andris

Játékos szurkoló: Kránk

A csoport állása: bajnoksagok.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://bacsimilan.blog.hu/api/trackback/id/tr34813974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bácsi Kristóf 2012.10.02. 10:50:09

(publikussá lett ez téve?)

mélyponton a csapat...

nem megy úgy most nekem sem, mint előtte sokáig. úgy emlékszem voltak olyan szezonok, hogy úgy éreztem szinte nem hibáztam (rossz kidobásokon kívül nyilván :), most meg nem ez van sajnos, messze nem.

Vitya és Roli 5 meccsen 0 gól sajnos nem fér bele (az életemre esküszöm ez most nem bántó szándék, csak "elemzés").

Andris is nyilván eléggé hiányzik elölről-középről, nincs kedve jönni, ez van.

Milán sem a régi, eddig baszta gólokat mindig :) néha egy-egy indokolatlan keménykedés jelzi csak, hogy legbelül még ott van. jó hogy túllépett ezen, de egyben hiányzik is az a Milán, akitől még én is féltem a pályán.

Kránk elmeszelte magát, bár ki tudja mit hozna, ha játszana... :D

Edu is maga alatt van játékban szerintem, sok a végzetes hiba, meg hiányoznak a brutális (nem szabálytalan!!) odavetődések 10 méterről... :)

nem tudom hogyan tovább... talán más tudja?! :)

(akit kihagytam is vegye úgy, hogy MEGKAPTA A MAGÁÉT)

Edu125 2012.10.02. 13:35:07

Egyetértek. Ennél jóval több kell. A statisztikát nézve már a védelmünk sem a régi.

Bácsi Kristóf 2012.10.02. 15:47:17

most beszéltem a Bandival, azt mondja még mindig problémák vannak a térdével, szóval bár nem fricskának szántam a "nincs kedve jönni" részt, de korrigálnám annyival a dolgát, hogy fáj a térde. :) (ettől még szerintem amúgy sincs kedve jönni, de mint tudjuk extrém korrekt vagyok muháh)

a többieknek mi a mentsége? :D nekem nem sok, max némi munkahelyi idegeskedés.

Bácsi Kristóf 2012.10.16. 12:34:46

látom sok embert érdekel az egész, ez így tényleg kedvet csinálhat bármihez :(

Edu125 2012.10.16. 14:56:11

és a hétvégén megint problémás a létszám....
süti beállítások módosítása